خرید کولر گازی اورجینال در بانه - قیمت کولر گازی اصلی 2020

خرید انواع کولرگازی های اصلی دارای گارانتی در انواع مدل های جنرال - LG - بوش - ا جنرال و مدل های دیگر

خرید کولر گازی اورجینال در بانه - قیمت کولر گازی اصلی 2020

خرید انواع کولرگازی های اصلی دارای گارانتی در انواع مدل های جنرال - LG - بوش - ا جنرال و مدل های دیگر

لیست قیمت کولرگازی جدید ال جی مدل 2020 - 2021 با گارانتی

لیست قیمت کولرگازی بانه جدید ال جی مدل 2020 - 2021 با گارانتی

lum3_unnamed.jpg

توجه :  حمل کولرگازی و نصب در سراسر ایران رایگان میباشد . نسل جدید کولر گازی اوجنرال فوق کم مصرف اینورتر (کولرگازی اینورتر چیست ؟) موتورکاوازاکی ژاپن مونتاژ کشور تایلند موتور روتاری مدل های کم مصرف و فوق  کم مصرف بابرچسب انرژی A+++   INVERTER DC بابرچسب انرژی A++   INVERTER V برد اینورتر دار   ۳D full DC INVERTER موتور  روتاری  تقویت شده دارای پره طلایی ضد فرسایش دارای قابلیت تغییر سرمایش به گرمایش و بالعکس دارای تمیز کننده خودکار

کولر گازی اینورتر 18000 اجنرال را بهتر بشناسیم! به طور معمول با نزدیک شدن به فصل گرما حس نیاز و وجود کولر در اماکن عمومی و خصوصی به شدت احساس می شود و در همین راستا افراد به دنبال محصولات سرمایشی ‌ای می باشند که بتوانند بهترین عملکرد را به آن ها ارئه دهند و در سوی دیگر هزینه های سرسام آور برق نیز به پایین ترین حد ممکن خود برسد. همان طور که می دانید کولر ها در دو نوع گازی و معمولی وجود دارند که هر کدام از آن ها دارای مزایای و معایب خاص خود هستند. اما در حالت کلی:


قیمت کولرگازی در بانه

به طور معمول با نزدیک شدن به فصل گرما حس نیاز و وجود کولر در اماکن عمومی و خصوصی به شدت احساس می شود و در همین راستا افراد به دنبال محصولات سرمایشی ‌ای می باشند که بتوانند بهترین عملکرد را به آن ها ارئه دهند و در سوی دیگر هزینه های سرسام آور برق نیز به پایین ترین حد ممکن خود برسد. همان طور که می دانید کولر ها در دو نوع گازی و معمولی وجود دارند که هر کدام از آن ها دارای مزایای و معایب خاص خود هستند. اما در حالت کلی:

 سرمایش سریع باد طبیعی با وزش کوهستانی دارای کنترل از راه دور کارکرد بی صدا عملکرد خودکار زمان خواب تنظیم ۲۴ ساعته خاموش و روشن صافی هوای لمسی ( ضد باکتری ) رطوبت گیری سالم شروع دوباره خودکار عملیات خودکار دارای وزش باد ۴ جهته تحویل و پرداخت در محل پنج مترلوله رایگان پنج سال خدمات معتبر ارزانترین قیمت در کشور رطوبت زدایی موثر قابلیت شروع با باد گرم موتور کاوازاکی فوق کم مصرف ( ۷ آمپر در بالاترین توان ) A ++ A +++       –    آمپر  ۶.۸ نمایی از مدل های جدید کولرگازی اجنرال در بانه   : نمایی از فین های طلایی ( پره های طلایی ) در کولرگازی اجنرال مونتاژ تایلند  : نمایی از برد الکترونیکی اینورتر یا کیت اینورتر در کولرگازی اجنرال دی سی اینورتر    : برداینورتر   یا  کیت دی سی  اینورتر :

09185324228